Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

keep bloging .....

γεια σας και πάλι!
         η αλήθεια είναι ότι βλέποντας τις επισκέψεις στο blog μου να μένουν σταθερές απογοητεύτηκα και είπα να σταματήσω εδώ και να συνεχίσω να παρακολουθώ ιστολόγια άλλων κοριτσιών όπως έκανα και πρίν.
         μετά όμως δύο blogers αποφάσισαν να ακολουθήσουν την τρέλα μου (και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό) οπότε είπα να συνεχίσω να γράφω ότι μου έρχεται στο κεφάλι και ότι πιστεύω ότι θα ήταν ενδιαφέρον να το μοιραστώ!
        οπότε i am back και επανέρχομαι από αύριο κιόλας με νέα reviews!!!

keep bloging girls.................!!!!!

9 σχόλια:

  1. εγω προσωπικα θελω πολυ να σε διαβαζω και να μοιραζομαστε την τρελα μας...μη τα παρατησεις για κανενα λογο.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντα είναι ευχάριστό να βρίσκεις κι άλλες bloggers :-)
    Να συνεχίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ! εγώ ήδη παρακολουθώ το blog σου εδώ και αρκετό καιρό! φιλιά

      Διαγραφή
  3. Μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη! Το blogging είναι από τις καλύτερες ψυχοθεραπείες νομίζω! Δες λιγάκι εδώ http://www.greekbeautybloggers.com/ , είναι μια ομάδα με Ελληνίδες bloggers, μαθαίνουμε η μία από την άλλη, συναντιόμαστε και γενικά περνάμε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ πολύ! τέλειο το blog σου!ίσως να ήσουν και το πρώτο blog που ακολούθησα!!! keep bloging girl!!!

      Διαγραφή
  4. Καλα έκανες και συνέχισες!Είσαι μέλος στο blog μου αλλά δεν ηξερα οτι έχεις και συ blog!Τώρα είμαι και γω το νέο σου μέλος και εύχομαι να υπάαρξουν και άλλα πολλά!Είναι ωραίο να ακούγονται πολλές απόψεις και προτάσεις!Θα τα λέμε λοιπόν
    Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ πολύ!!! πρίν ξεκινήσω το δικό μου blog παρακολουθούσα καθημερινά τις αναρτήσεις των περισσότερων beauty bloggers και γι αυτό απογοητεύτηκα στην αρχή που δεν είδα κίνηση στο δικό μου αλλά τελικά όλα θέλουν το χρόνο τους!
      φιλιά

      Διαγραφή