Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Lady Rebel by Mango ............


Καλοκαίριασε ήδη και πάντα το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 25 βαθμούς είναι να εφοδιαστώ με αρώματα, αποσμητικά και οτιδήποτε μπορεί να με κάνει να νιώθω άνετη μέσα στα γεμάτα ιδρωτίλα λεωφορεία που χρησιμοποιώ καθημερινά.
            Διαβάζοντας λοιπόν ένα άρθρο στη σελίδα του Τ-Life για το νέο άρωμα Lady Rebel της εταιρείας Mango, είπα να πάω μια βόλτα να το δοκιμάσω. Το συγκεκριμένο άρωμα διατίθεται αποκλειστικά στα καταστήματα Sephora και η τιμή του είναι 25€ τα 100 ml.
            Η συσκευασία του είναι σκέτη γλύκα! Ροζ διάφανο μπουκάλι με πολύ rock εμφάνιση!!! Η μυρωδιά του είναι φρουτένια, δροσερή και ότι πρέπει για τα ζεστά πρωινά που μας περιμένουν από εδώ και πέρα. Η αλήθεια είναι ότι μου θυμίζει αντρικό άρωμα αλλά παρόλα αυτά δεν αντιστάθηκα και την αγόρασα!
            Το μείον που της καταλογίζω βέβαια είναι ότι δεν κάθεται στο δέρμα μου πολύ ώρα αλλά με 25€ τα 100 ml στις μέρες που ζούμε μου φάνηκε καλή τιμή για άρωμα, οπότε μπήκε και αυτό στη συλλογή μου! Τώρα για το αν θα την ξαναέπαιρνα δεν είμαι σίγουρη. Σαν πρώτη εντύπωση θα έλεγα όχι ………… αλλά μπορεί στο μέλλον αν την χρησιμοποιώ συχνά να με εκπλήξει!
Εσείς την έχετε δοκιμάσει ???????????   Περιμένω σχόλια ……….
Φιλιάαααα

Η παραπάνω ανάρτηση δεν αποτελεί διαφήμιση. Τα προϊόντα που αναφέρονται έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα.




2 σχόλια:

  1. το ειδα και εγω σε διαφημιση αλλα δεν το μυρισα.θα το δοκιμασω σε πρωτη ευκαιρια.η τιμη του πολυ καλη οντως.μεγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά δεν είναι τόσο καλό (τουλάχιστον για το δικό μου δέρμα)!!!! σήμερα που το έβαλα και κατέβηκα κέντρο για ψώνια, καμιά ωρίτσα άντεξε μόνο! μετά δεν μύριζε καθόλου!!!

      Διαγραφή